Kesäteatteri Avioliittosimulaattori Hausjärvellä 20.8.2023

Mäntsälän Omakotiyhdistys järjestää retken Hausjärvelle Miinan Monttuun sunnuntaina 20.8.2023.

klo 13.30 Lähtö Mäntsälän linja-autoasemalta bussilla

Klo 15.00 Avioliittosimulaattori

Tämä on tarina suuresta salamarakkaudesta, kun itäsuomalainen Aino rakastuu päätä pahkaa varsinaissuomalaiseen Jussiin. Varmistaakseen tunteidensa aitouden he sopivat kuukauden pituisesta koeajasta Jussin kotitilalla.

Ennakkoluuloton Aino jättää elämänsä kotiseudullaan, ja hurauttaa Suomen halki rakkauden perässä. Perillä häntä odottaakin yllätys, kun vastassa on Jussin suku: joukko miehiä, jotka eivät puhu eivätkä pussaa. Onko Aino tehnyt elämänsä erheen? Miten itäsuomalainen puheripuli selviää hiljaisen kansan keskellä? Avioliittosimulaattori on vauhdikas komedia idän ja lännen välisestä vastakkainasettelusta eroineen, mutta myös kaiken voittavasta rakkaudesta, ja kommunikaation tärkeydestä.

n. klo 18.30 Paluu Mäntsälään

Hinta Jäsenet 25,00 €/henkilö, ei jäsenille 50,00 €/henkilö.

Hintaan sisältyy bussimatka Mäntsälä – Turkhauta – Mäntsälä, Teatterilippu ja väliajalla kahvi tai tee sekä pulla

Matka maksetaan erikseen lähetettävällä laskulla 21.7. mennessä.

Matkavaraus vahvistuu vasta laskun maksamisella.

Mahdolliset erikoisruokavaliot pyydetään ilmoittamaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautuminen 15.7.2023 mennessä sähköpostilla tuija.sola@wippies.fi tai puh. 050 322 1320

Paikkoja rajoitetusti, paikat täytetään maksamisjärjestyksessä
Peruutusehdot: Jos matka peruutetaan: 6–0 vrk ennen matkaa – peruutuskulut 100 % matkan hinnasta. Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.